Thursday 28 March 2019

MENCARI TUKANG VS CONTRACTOR BUAT RUMAH? #1


QUOTATION

Selamat kembali

Sekarang aku nak kongsi QUOTATION yang telah aku terima dr beberapa org contractor(kalau korg follow dr dulu korang mesti paham cara aku...suke mintak qotation banyak banyak)

so aku kongsi one bye 1 na....so enjoy:


sebetolya aku mmg nak dia nie yang buat rumah aku..sebab aku tgk dah die buat kat rumah kawan bini aku."kak sue'' kejiranan aku jugak....laju gile buat.....tetiba dah siap semua....mmg pantas dia nie....

tapi xtau kenapa x jadi dgn dia..... <sebenarya..x de sebab aku tolak die buat rumah aku...semua ok ja....aku kot yg bengong...korg klu yg dok kedah tu boleh la try khidmat dia....bagus laju....sebab dia pakai bmw x5>


mai ukur pakai kereta nie....kecut perut aku..bhai..takut mahai sgt.....tapi qotation yg dia kasi x de la mahai sgt kot.....ok je

No comments:

Post a Comment