Friday 11 April 2014

OVEN, HOb & HOOD BARU 2014

my new kitchen appliances
mesti ramai x penah dengar jenama nie kan..so sebelum korang dok kata mcm2 pasal jenama nie..biar la aku memperkenalkan dulu k..lebensstil jenama setaraf electrolux ,morgan ,princess,fotile,fagor,ariston dan rinnai ...hnm...kalau tak kenal jgak jename yg aku cakap tue..senang citer la..jenama ni jenama antarabangsa.kat malaysia nie terlalu banyak jenama untuk hood hob dan oven...sampaikan aku p mane2  mesti ad je jenama baru yg aku x tau wujud....percayala
korang mesti pernah dengar jenama rubine , elba , izoton , fiber , whirlpool , tuscani , delonghi , cornell kan kan ..kalau x semua pon satu atau dua jename yg aku tulis tu mesti korang tau...hnm...bagi aku jenama xkisahla apa pun...yg penting qualiti barang yg kite beli tu....dan KEMAMPUAN  kite nak beli...
so ari nie aku nak citer pasal aku dah jatuh hati dan terus beli  jenama lebensstil nie..sebelum ni aku dok usha rubine la..coz ramai yg beli dan hrga pon 1set xla lebih rm3500..kt homedec aku dpt harga rm2800..

first time p homdec kat pisa penang klu ikot hati hari pertama nak jalan2 ja cuci mata..tapi sampai kat booth nie salemen die pandai terang a to z pasal produk die...n mmg produk die sgt bagus...bayangkan la oven die boleh auto clean,  x yah kite teruk nak cuci...hnm..aku x tau nak terang mcm mane kat korang biarla gambar yg berbicara kan kan..harga die mmg mahal sikit..tp nampak sgt kualiti berbanding jenama lain..
hood (1400 daya sedutan) + hob (3tungku+safety valve) rm 2699 RM3298
oven (8 function) rm 2399 , RM 3999
total rm 5098 , RM7297
selepas diskaun rm 4900 <mahal lg kan>
tapi kami puas hati dgn kualiti dan bila dia demo brg ni
SBB ada FREE GIFT
PERCUMA built-in microwave yg bernilai rm 999 , RM1999
WAH!!! SYOK OO..
ini hanya utk 5 org pertama saja taw..
kami yg ke3 yang beli untuk promosi tu...padan muka diri sendiri bukan main ckp nak survey je..skali terbeli jugak...hahaha..tapi kami laki bini x nyesal langsung..koz i tau my wife heavy cooker so sesuai dgn die...dan bye -bye 5 ribu.........
ok la jom tgk pic barang yg kami beli tue

hood suction power of 1,400m3/hr dan hob 3 tungku

hnm kalau kat kedai boleh tgk ke api die..x kan....

ini la yg paling best skali...love it 8 funtion & auto clean

nie la FREE GIFT yang kami dapat..built in MICROWAVE..

yg nie la yg menawan hati my wife.....oven lain jarang jumpe..
besarkan tangan aku..hahaha


penyucuk tu aku lupe name die tapi function die, cucuk je kat ayam than set tempature than biar je..bila dah masak ayam tu oven akan mati sendiri..bestkan....(^_^)

ni set exclusive dorg..WHITE PASSION..kalau ada 10k blh la korg beli..hee aku xmampu..

ok..sekian..



1 comment:

  1. Salam, boleh ajar sy cara gunakan oven rubine tu? Sebab sy pon beli set oven yg sma tapi sampai ke hari ni masih belum faham cara gunakan ya walaupun dh rujuk pada manual. Sekian, tq

    ReplyDelete