Friday 11 April 2014

Mesin basuh electrolux

hnm..hai..hnm br balik dr homedec nak citer skit pasal mesin basuh..isteri aku dah berkenan sangat mesin basuh jenama electrolux..dok kat tepi mesin basuh tu ja..sambil senyum2...hnm..dari jauh aku dah tau dah...mesti dah berkenan..tue....bini aku nie susah sikit nak suke barang tapi kalau dah suka tu.. xyah pikir panjang la..mmg akan beli...so aku pon dok belek la mesin masuh tu...hnm..mmg elok..x mcm yg ad jual kat kedai elektrik tu...koz aku pon dah mmg tgk pon mesin basuh sebelum nie...jenama toshiba la.panasonic la..sharp n hitachi bini aku buat x tau ja...tapi elektrolux nie lain...sgt cantik n nampak teguh..hnm meh aku tunjukkan gambar die k

nie la mesin basuh tu design die mcm panasonic.

bahagian atas nie nampak smartkan

panel button die 

bahagian dalam..hnm yang tengah2 tu function dia adalah utk meleraikan baju yg telah dibasuh..
so..senang la..xyah nk libas kuat2 masa nk sidai.. lg satu, baju kite akan jd lebih bersih..

3 adik bradik berlainan kapasiti....dari kiri 9kg , 11kg, 12kg
pintu dia ada soft close taw..semua ada kecuali yg 9kg
ni function dia..
hnm...salemen kat booth nie x pandai terang sangat n teragak2 psal mesin basuh nie..asyik tanye boss die utk rujuk...tapi harga die sangat ok  9kg tu  rm1499 ..bagi aku ok la harga tu...boleh diterima..tapi x beli pon time nie insyaallah homedec bulan 10 nanti kami akan beli jugak..insyaallah amin.taa  (^_^)

No comments:

Post a Comment